RSS

Followers

cARIAN keK bATik

Assalammualaikum...
hye...

hehehehehe nak crite sikit ni...
adeh tercari-cari resepi kek batik.... yang terbaik kate nyerrrr...
hahhahaahah
so meng'GOOGLE' lah saya kn....
heheheheeh

sebenarnya da pernah wt da...
tp nk try lg....
adik ckp sedap...
so nk wt lg biler ad mse...
nak cri yg paling agak2 cm sedap jer kn...
heeheheheh
masuk pulak student2 nie dlm bilik guru tgk sy cri resepi...
hahaahahah...
ade je kn...

aish2...xpatut xpatut...
apa nak buat...
nak makan kena la usaha kn...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

sYiRa LoKMaN said...

salam Jumaat :) semoga hidup kita diberkati..jaga diri

Farah Waheda Wahid said...

salam jumaat dan semoga berjumpa dengan resipi kek batik yang diidam2kan... ^_*

Mia Liana said...

selalu beli je kek batik....

p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #9. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/10/senarai-url-blog-9.html dan pemenang bertuah telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2014/10/pemenang-bertuah-url-blog-9.html

Etuza Etuza said...

http://madey09.blogspot.com/ datang dari blog mia

Umi Nazrah said...

buat jangan tak buat, dear
memang sedap pun
baca entri ni, terasa kek batik di hujung lidah ku.
hehehehehee

Post a Comment

rEAD this messagE


counters